فسقلی های مامان

دوست ندارم

1390/10/22 11:39
نویسنده : سمیه مهدی جو
441 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي اين وبلاگ رو براتون درست كردم ، اوضاع روحي خوبي نداشتم . مي نوشتم براتون تا آروم بشم . كم كم به شكرانه گذر زمان زخمم كهنه شد ، خوب نشد فقط كهنه شد ! از يادم نرفت ، فقط كمي دور شد . ولي حالا به خودم مي خندم كه چرا دارم براتون مي نويسم . شما كه نيستيد . شايد اصلا هم نباشيد . شايد همونجور كه خدا صلاح دونست كه داداشتون رو نبينم ، صلاح بدونه كه من و بابايي هيچ بچه اي نداشته باشيم . اونوقت من واسه كي نوشتم ؟ چرا نوشتم ؟ شايد باورتون نشه ، ولي يه عطش يه ولع زياد در من بوجود اومده ، يه نياز شديد كه مي خوام بچه داشته باشم ولي شرايطم واسه اين كار آماده نيست . وقتي يه ني ني مي بينم اشكم بي اختيار سرازير ميشه . ديگه نمي تونم از ديدن بچه هاي ديگه شاد بشم و دوستشون داشته باشم . دارم بد ميشم . مگر اينكه خدا به دادم برسه ! مگر اينكه شماها واسه مامانتون دعا كنيد كه بازم مثل قديم ها مهربون باشه ! مگر اينكه شماها بياين و از تنهايي درش بيارين . چقدر توي خيالم باهاتون حرف بزنم در حاليكه مامانهاي ديگه ميان اينجا و از بچه هاشون مي نويسن ، عكس ني ني هاشون رو مي ذارن ، از خاطرات و شيرين كاري هاشون ميگن ، قربون صدقه بچه هاشون ميرن ، من چي بگم ؟ فقط مثل يه مجنون با شماها حرف مي زنم ، همين ! خاطر خود را تسلي ميدهم !!!عجيب نيست ؟ غريب نيست ؟ خدايا يه وقت فكر نكني من بنده ناشكري هستم ، نه ! من عاشقانه دوستت دارم ، من هزاران بار شكرت مي كنم بخاطر چيزهاي خوبي كه بهم دادي ، هزاران بار ممنونم بخاطر چيزهاي بدي كه بهم ندادي ، يه دنيا سپاسگزارم بخاطر چيزهايي قشنگي كه بهم خواهي داد . يه وقت از سميه نرنجي ، فقط دلش گرفته ، دلش تنگ شده ، دلش واسه دست و پاهاي كوچولوي پسرش تنگه ، دلش واسه بدن نحيف پسرش تنگه ، دلش واسه دست و پا زدن هاي بي وقفه پسرش توي دلش تنگه ، دلش واسه سنگيني وزن پسرش توي دلش تنگه ، دلش واسه شنيدن صداي ضربان قلب پسرش تنگه ، دلش تنگه ، دلش تنگه ، دلش تنگه ،..........................

ني ني هاي من از مامان نرنجيد ، ولي ديگه نمي تونم بيام . يعني نمي خوام بيام تا شماها بياين . وقتي اومدين پيشم ، منم بازم ميام اينجا ، ميام براتون مي نويسم ، باهاتون حرف مي زنم ، نازتون مي كنم ، لوستون مي كنم ، عكستون رو ميذارم اينجا ، ولي تا قبل از اون ، نه !

دوستتون دارم .21/10/90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شاهده
22 دی 90 11:47
سلام گلم خوبی؟ نوشته هاتو خوندم...خیلی دلت شکسته ست...عزیزم درکت می کنم...انشالله به حق محمد و آل محمد به زودی زود خدا بهتون فرزندان سالم و صالح عطا کنه...غصه نخور گلم اندکی صبر...سحر نزدیک است...
مسافران آسمانی
22 اسفند 90 13:08
سلام مامانی...مطمئنم که حتما به لطف خدا و بحق 5تن مامان میشی... از خدا بخواه بهت بهترینشو میده اما یادت باشه فقط از خودش بخوای... به ما هم سر بزن عزیزم خوشحال میشیم...
يك دوست
15 فروردین 91 22:23
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک