فسقلی های مامان

ماماني برگشت

1391/1/20 12:35
نویسنده : سمیه مهدی جو
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني مامان . من برگشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم . آره ، برگشتم . چرا ؟ چون حالا يه ني ني هشت هفته اي و پنج روزه توي دلم دارم كه قلب كوچيكش داره مي تپه ! اونقدر خوشحالم كه نگو . ديروز وقتي دكتر گفت بچه تون سالمه و قلبش داره مي زنه ، بي اختيار اشك از چشمام سرازير شد . آخه دو هفته پيش هنوز قلب كوچيكت رشد نكرده بود و تو نبودي و من همه ش مي ترسيدم كه بخواي نباشي . ولي وقتي ديروز فهميدم كه هستي كلي خدا رو شكر كردم و خوشحال شديم ، هم من و هم بابايي . ديشب شام هم به افتخار سلامتي شما ، يه مهموني هشت نفره داديم . من وبابايي ، بهار و رضا و آريا ، فرزانه و پيمان و پويا . اونها اولين كسايي بودن كه بهشون گفتيم .كلي هم واسه شما نقشه كشيدن ، چه دختر باشي يا پسر ! 

خدايا مراقب ني ني كوچيك من باش . دختر يا پسر فرقي نمي كنه فقط صحيح و سالم بهمون عطااش كن . به خودت توكل مي كنم و ني ني م رو به خودت مي سپارم . مراقبمون باش . 91/01/20

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان شیدا
20 فروردین 91 13:08
سلام . ازخوشحالیت خوشحالم . خیلی مواظب خودت باش تا نی نی حالش خوب باشه .
سميه
10 اردیبهشت 91 14:13
سلام.ممنون مامان شيدا!برام دعا كنيد.