فسقلی های مامان

بدون عنوان

1391/2/10 14:03
نویسنده : سمیه مهدی جو
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ني ني مامان.ظهرت بخير!چقدر دلم مي خواست بدونم دختري يا پسر؟ گرچه واسه من و بابايي اصلا فرقي نداره ، فقط مهم اينه كه شما سالم و سلامت باشي و بسلامتي بدنيا بياي . چه دختر باشي و چه پسر ، عزيز دل مايي و بي نهايت دوستت داريم و بي صبرانه دوستت داريم .

چهارشنبه ماماني بايد برم سونوگرافي ، تا مشخص بشه كه به عمل سركلاژ نياز دارم يا نه ؟ مي خوان اين عمل رو انجام بدن تا مطمئن بشن كه مثل دفعه پيش ، اتفاق بدي نمي افته ! تنها ايرادش اينه كه بعد از اين عمل نبايد بيام سر كار . خرداد ماه هم مميزي داريم و من هنوز كلي كار دارم كه بايد انجام بدم و حالي واسه انجامشون ندارم . شرايط جسمي جالبي ندارم . نمي دونم اميدوارم هر چي خيره همون پيش بياد . من و بابايي كه اين بار فقط تو رو سپرديم به خدا و به خودش توكل كرديم .

يا قاضي الحاجات !

91/2/10



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان امیرناز
29 اردیبهشت 91 16:58
سلام عزیزم کجایی کم پیدایی از شنیدن خبر حاملگیت خیل خوشحال شدم ایشالا صحیح و سالم به دنیا بیاد برات دعا می کنم من و بی خبر نذار همشهری