فسقلی های مامان

عيد قربون

1390/8/15 12:08
نویسنده : سمیه مهدی جو
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل هاي مامان . خوبين ني ني هاي من ؟چي كارها مي كنين ؟ حتما توي اين مدت كه ماماني نبودم حسابي شيطوني كردين ، آره ؟ دلم براتون تنگه !

امروز يه هواي ابري ، باروني ، آفتابيه ! خيلي قشنگه . روي كوه ها هم برف نشسته . منظره اتاق كار ماماني رو به كوه ، و دور تا دور اتاق هم پنجره ست . منظره زيباييه . يه روزي مي برمتون شركت ، اتاق كارم رو ببينيد . همكارام رو ببينيد ! چرا زودتر نمي يان پيش ماماني ؟

چند روز پيش كه يه بارون حسابي باريد ، شب كتاب فروغ رو برداشتم ، رفتم توي بالكن نشستم و شروع كردم به خوندن كتاب . هواي نازي بود . بي اختيار اشكم در اومد . بابايي مرتب مي رفت و مي اومد ، و شيطنت مي كرد . مي خواست بدونه من چرا اينجوري شدم ؟ شعري رو كه عاشششقشم چند بار خوندم : نگاه كن كه غم درون ديده ام ، چگونه قطره قطره آب مي شود ...

فردا عيد قربانه كوچولوهاي من . امروز توي شركت سه تا گوسفند قربوني كردن ، فردا هم هر دو تا بابابزرگتون گوسفند قربوني مي كنن . دلم مي خواست شمال بودم ، پيش خونواده م ! ! عيد قربان ، عيديه كه حضرت ابراهيم مي خواست پسرش رو به امر خدا قربوني كنه ، ولي خدا چاقوي اون رو كند كرد و قوچي رو فرستاد تا اون رو قربوني كنه ، مهم اين بود كه حضرت ابراهيم حاضر شد تا به امر خدا از پسرش هم بگذره ، حالاهر سال توي اين روز مسلمون ها گوسفند قربوني مي كنن . 

راستي بابايي يه شعبه جديد به مغازه لوازم خونگيش اضافه كرد ، پارمين 2 . پارمين يعني تكه اي از بلور ، خودم براش انتخاب كردم . مغازه قشنگي شده ف ماماني هم كلي به بابايي كمك كرد . ديروز بعدازظهر افتتاحش كرد . بابايي عاشق كارشه ! 

بهم نمي خندين اگه بگم بازم هواي شماها زده به سرم ؟ بازم فكر مي كنم خدا مي خواد شماها رو به من بده ؟ بي خيال ! فقط دلتنگم و كمي خيالاتي !! مراقب خودتون باشيد ني ني هاي من . عاشششششششششششششششششششقتونم . بوس .  ١٥/٨/٩٠

                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرناز
23 آذر 90 12:42
سلام عزیزم چرا دیر اپ می کنی ایشالا شاد باشی پیش ما بیا
سميه
28 آذر 90 14:48
سلام ماماني اميرناز.خوبي شما؟ممنون از همدردي تون.پسر نازي داريد.خدا حفظش كنه براتون.شاد باشيد.